19 Eylül 2009 Cumartesi

Sinema Dergisi

Merhabalar,

Sinema isimli dergi, 15 yaşına basacağı için 1994 ile 2009 yılları arasında çekilmiş en iyi 15 film için bir anket düzenlemiş..Web sayfasından girip en sevdiğin filmi en başa yazıyorsun. En baştaki film 15 puan almış oluyor. Son katılım tarihi 20 Eylül. Yani yarın..Ben de yeni öğrendim. Berberde bayram traşı olmaya gittim. Dergiyi orda gördüm.

http://www.turkuvazdergi.com.tr/sinemaanketg/

Adres bu..Şimdi oy kullanıyorum. Size de yazarım ilk 15'imi.. Biraz düşünmem lazım:)

DEVAM:

Oy kullanamadım ama, 15 filmi şimdilik sıraya koymadan yazmaya çalışayım:

1-Amelie
2-Trainspotting
3-Schindler'in Listesi
4-Olağan Şüpheliler
5-Annem Hakkında Herşey
6-Fight Club
7-Otomatik Portakal
8-City Lights
9-Leon
10-Das Boot
11-Hababam Sınıfı
12-Esaretin Bedeli
13-Hotel Rwanda
14-Boş Ev
15-Hayat Güzeldir
16-Cahil Periler

Takip Et

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2015 Seyred™ is a registered trademark.

Designed by Seyred. Hosted on Blogger Platform.