26 Eylül 2009 Cumartesi

Umut Dünyası (1973)

Merhabalar,

Bugün sessiz ve sakin bir Eylül sonu. Evdeyim. İki film sürprizine benim de cevabım var: Umut Dünyası: Tarık Akan ve Necla Nazır'ı samimi bir hikayede buluşturan sıcak bir film.

Filmden bahsetmiştim. Bir mailde. Belki buluruz. Buraya da koyarız.

google analytics'i keşfettim bu arada. İnternet kullanıcıları sitene hangi kelimeyi aratarak ulaşmışlar. Bunu öğreniyorsun. Hangi ülkeden bağlanmışlar sayfaya...Bir sürü detay..

Evde yine bir cumartesi günü televizyon izlerken Umut Dünyası'nın başlangıcına denk geldim. İzledikçe sevdim, sevdikçe izledim. Küçük bütçeyle kaliteli film çekmenin mümkün olduğunu yıllar önce sinemaseverlere göstermiş. Zaten filmde samimiyet ve doğallık denen şey, büyük paralar harcanınca kayboluyor.

Avusturalya'ya gitme hayaliyle matbaada çalışıp para biriktiren Tarık Akan, evinin penceresinin önünde bayılmak üzere olan Necla Nazır'la karşılaşır. Olaylar gelişir..:)

Filmin sonunda bir karışıklık var:)Yeniden izlemem lazım..Belki de sonu izleyicinin hayal etmesini istemiştir yönetmen..

Takip Et

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2015 Seyred™ is a registered trademark.

Designed by Seyred. Hosted on Blogger Platform.